måndag 21 februari 2011

Omröstning!

Var ser NI mig om 5 till 10 år?

Här är alternativen:

1. Jag lever tillsammans med någon som äter.

2. Jag äter lever tillsammans med någon.

3. Jag lever i Thailand och anser att jag gör det "tillsammans med det thailändska folket", mejlar hem recept på bananpannkakor och tycker att det är en efterrätt som passar utmärkt till midsommarbuffén.

4. Jag äter något som lever tillsammans med någon som lever tillsammans med det thailändska folket och som mejlar hem receptet på bananpannkakorna.

5. Jag mejlar runt receptet men lever i Sverige.

6. Jag har lärt mig hygglig danska, lever i Köpenhamn men anser att jag väl egentligen bor i hela Öresundsregionen.

7. Jag har lärt mig hygglig danska, bor i Köpenhamn och anser att hela Öresundsregionen är väldigt levande.

8. Jag har läst många böcker av Deepak Chopra, håller kurser i hans teorier och försöker leva som jag lär.

9. Jag är lärare och säger ofta åt mina elever "För 10 år sedan, då levde jag verkligen livet".

10. Jag levererar något till någon, denne någon visar sig tycka om bananpannkakor och vill bjuda mig på en. Jag svarar att jag föredrar färska bananer eftersom tillagad banan blir något kvalmig och sötfadd i smaken.

Varsågoda att rösta!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det sista alternativet är högst troligt. Ungefär varje dag kommer att se ut så som du beskriver där.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte alls på nummer tio. Detta eftersom jag förutsätter att det är mig han ska leverera saker till och jag inte skulle få för mig att bjuda på något med banan i. Äckligt.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle säga att förslag nummer sex är högst otroligt, eftersom det är väldigt få personer som har så få hjärnceller att de faktiskt kan lära sig danska.

    Jag skulle kanske säga nummer nio i en kombination med nummer ett, som tycks tämligen lättuppfyllt.

    SvaraRadera