onsdag 16 februari 2011

Datorfrontsuppdatering

Jag tackar Gud för att han skapat Dropbox eftersom just Dropbox nog är min enda vän i de här lämna-in-datorn-för-en-ytlig-spricka-och-få-tillbaka-den-fin-och-snygg-men-död-som-ett-lik- tider. Hos supporten var de väldigt oroliga, för att inte säga uppbragta och hade aldrig varit med om något liknande. De skulle dessutom prioritera min dator högt. Det är väl både bra och dåligt antar jag. Läskigt att de inte har en aning om vad som hänt och att den kommer från servicen i sämre skick än när jag lämnade in den och bra eftersom de verkar tycka att det brinner i knutarna.

Åter till Dropbox. Jag kommer alltså åt alla wordfilerna i sina senaste uppdaterade versioner via Dropboxen på Davids dator. Tur det. Idag håller jag på med att skriva klart finlandstexten, som mes ser ut som medeltidssvenska.
Som t.ex: "Bilbingo", som i texten stavas "Phiilphinkko". Och "Plötsligt" som stavas "plöötslikkht".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar